Terminsredovisningar

Hello everybody!

Måste börja med att säga att jag är sämst på att uppdatera, har aldrig tid. I alla fall inte denna vecka. Idag hade vi ju terminsredovisning så jag kom hem för en timme sedan och sen dess har jag suttit och försökt få ingen en data men alla bara krånglar. Nu har jag satt mig vid brorsans data , hoppas han inte kommer nu för då är jag ssååå död. Hehe!

Dagen började med jazz. Eftersom jag är med i streetgruppen fick jag köra den där jazzen femtioelva gånger, har träningverk nu kan jag lova. Sedan lunch, satt nere i parken i liljeholmen och åt.. donken mat. Sedan var det Naturprov, det gick faktiskt rätt bra. Efter de var det rast fram till genrepet runt 3. Repade, gick bra. Gick sedan ner till parken igen och åt middag i solen och lekte vid snurrgrejerna och de som fanns där, haha. Barnen undrade vad vi höll på med. "Hej vad gör ni här?" Leker svarade vi!
Sedan vid 19.30 började terminsredovisningen. Jag och Emma körde vårat solo, gick helt okej. Sedan var det jazzen, gick sådär. Moderna efter de, gick bra. Och sedan baletten, gick väl också sådär. Lite armar som slogs i varandras men men.


I omklädningsrummet!


Lunchen!

image1110
Middaaaag!



image1113
"Vi går till lekplatsen!?" Och så blev det.. :D



image1117
image1118



image1122
Dags för redovisningen. Min bild som jag gjort mitt solo till, haha både grön och blå himmel :P



Ojoj, mkt text och mkt bilder, aja.
Nu sitter brorsans undulater och glor på mig så jag ska nog gå haha.
Men ha det så bra! (Kommer antagligen blir ett sent inlägg imorgon med)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh!! vilka underbara bilder!! jag ÄLSKAR vår klass!!

2008-04-24 @ 22:11:38
Postat av: Dena

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback