Torsdag

Goddag alla goa och glada!

Dagen började med Nationella provet i engelska, man skulle skriva en uppsats typ. Gick väl helt Okej, hoppas jag.. Sedan repade vi jazzen fram till lunch. Nu har folk börjar hoppa av streetgruppen, aja jag stannar och får väl köra solo om alla sticker ;P Efter lunchen var det i alla fall No, so och svenska.

Är hemma nu, ska försöka plugga lite ikväll om jag hinner. Ska kanske också ut och springa med Gabbi och så blir det ju So you think you can dance ikväll, ofcourse.

Nu ska jag äta mikropizza, tja <3

image1066
Jag idag!

Kommentarer
Postat av: Dena

härliga bilder!
älska SYTYCD :)

Postat av: Emma

hade också nationella idag och som tur var så var de enkelt :) lätta ämnen :)
fina bilder!

2008-04-17 @ 18:45:09
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback