080808

Godmorgon! =)

Idag är det ju 8/8-08, coolers! Är lite avis bara på dom som fyller år eller kommer till världen idag som får gå gratis på grönan livet ut. Hur som helst var gårkvällen jättemysig och rolig. haha läste inlägget jag skrev igår "nu är det kalas för tusan" Det lät lite fel kanske haha. Nämen det var jättekul, pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade en massa. Ska lägga upp lite bilder sen.

Jag kom på en sak jag drömde för någon natt sedan. Jag stog på gatan sen kom det fram någon kändis, typ någon gammal programledare eller nått som kände igen mig från ikeareklamen. Sedan sa han att han hade köpt den där
röda dräkten jag hade på mig för han tyckte den va fin hahhaa.

Nu ska jag gå och köpa frukost och lite annat som kan behövas.
Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Dena

hahah! fin är dräkten jaaa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback