7 bussar och två brownie

Gokväll!

Jag sitter nu hemma hos pappa eftersom jag inte orkar med den sega datan hos mamma. I alla fall så åkte ju jag och gabbi på såkallad "bussturné" för några timmar sedan. Reglerna var: Måste åka minst 7 bussar, får bara åka tunnelbana 2 gånger, får spendera max 40 kronor tillsammans.. aa och sen lite mer orkar inte skriva, är för trött för att ens tänka. Nejmen det var i alla fall en ide vi fick i brist på annat. Såå jaa.. vi har åkte buss lite här och var i stan idag. Avslutade det hela med att köpa en varsin brownie, slå i tänderna i gabbis huvud och få skrattanfall på konsum.

Lite bilder från dagen;


Fika


Vårat såkallade skejtparty (hehe). Lillgabs satte ny skejttrend som jag försökte mig på. Dock ville ena brädan åka åt nått annat håll så jaa det blev mindre lyckat kan man ju säga haha ;P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Browniiee är så gott!

Särskillt dom på 7eleven haha :)

Ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback