Bilder från förra helgen

Jag kom på att jag inte visat alla bilder från när gabbi och jag var hos min mormor och morfar, såå here we go people!


I bilen!


Va inne på PC CITY och lekte fångad av en stormvind!



Mormor skulle köpa lax på laxbåten haha. Vi roa oss med att fota.



Va ute och fota, och köpte cola och godis. Wohoho!!



Sedan hoppade vi runt en massa. Och efter de blev det ansiktsmask, hha spöööken. Sedan försökte vi hoppa lite till, gabbi lyckades och jag kunde seriöst inte hoppa en ända gång. Jag suger hahah.


Gick och la oss efter 3 och här är då vi superpepp nästa morgon!


Spela badminton, sedan for vi hem. Myspys!

Kommentarer
Postat av: g

kärlek till dig min vackra fru

2008-08-22 @ 20:17:54
Postat av: Andreas

ni verkar ha ricktigt kul! haha :)

Ha det rba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback