dagens

Hello!

Har kommit hem från resturangen nu. Åkte till långbro värdshus tror jag det hette. Jag, mamma, brorsan, mormor och morfar. De va gott men äter nästan hellre pizza eller nått haha. Nu sitter jag och har enormt stor ångest inför morgondagen. Vi hade kulturhistorialäxa tills imorgon och jag har ju inte lyckats läsa så mycket eller få in nått av de i huvudet så det känns piss och nu blev det en väldigt lång mening. Kommer ha nått test imorgon antagligen.



Tröja från en festival i england, jeans från gina tricot och skor från stadium.

Sov sött! <3

Kommentarer
Postat av: Moineau

haha,. asnajs tröja ju

Postat av: Caisa

Haha, cool t-shirt! :D

2008-08-27 @ 17:06:47
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback