England, dag 10 (sista dagen)


Vaknade och åt en inte så god frukost på hostelet. Sedan gick jag och träffade Daniel, en kompis som var i London samtidigt. Senare kom vi på att vi bodde samma hus HAHA (på bilden) De va skoj.


Jag och familjen skulle till Madame Tussauds. Vi gick förbi ett ställe där man kunde köpa varm choklad och latte och vips så skulle dom fika.. IGEN! Jag fick roa mig på annat sätt, tex ta kort i spegeln. (ha alltid kamera till hands) ;)


Inne på waxgrejset var det asmycket folk så jag fick lite smått panik. Sedan snodde brorsan och mamma min kamera och skulle fota med allt och alla. Då fick jag ännu mer panik. Får nog åka dit någon annan gång och ta det lite lungnare haha.





Lite bilder från madame tussauds


Jag och Shrek :)


Sedan åkte vi och vandrade runt på camden market lite. v-v-armt!


Sedan var det dags att åka hem. Någon skolgrupp hade råkat ta mammas väska på hostelet så vi höll på att missa flyget. Fast tillslut tog vi nått tåg som gick direkt till flygplatsen så vi hann. Haha vi fastnade i säkerhetskontrollen också, dom rotade ut allt ur min handväska. Hade en flaska med vatten i som jag visst glömt ta ur hehehe.



Sen bar det av hem till sverige. haha det var så stöört kul.. Min brorsa hade på sig sin pirathatt och en lång rock han köpt (vet inte varför, nått han fått för sig) Vi gick ut ur några dörrar som öppnade sig och där satt två barn och en gubbe precis framför dörrarna. Så när dom ser "piraten" börjar dom asgarva. hahahha jag och mamma också, man kanske inte fattar men de va så kul. *garvar*

Saknar England, måste åka dit fler gånger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback