Fredag

Hello!

Blööö, det är jättetråkigt att bara kunna skriva en gång per dag just nu..att inte kunna publicera några roliga inlägg och ha en skrikande mamma i nacken. Vi håller på att städa just nu, mamma ska ha fest här imorgon..kommer mer än 35 personer. Därför måste vi städa, heeela huset. Jag får tydligen inte gå och lägga mig först lägenheten är städad och jag har femtioelva läxor jag måste göra också. Detta suger alltså rätt stenhårt!

Annars har jag haft balett idag, inval. Sedan balett med klassen. Efter lunch var det engelska och danshistoria. Fick titta på svansjön på danshistorian och så ska vi skriva nått om de sen.. usch fy blä vad jobbigt allt ska va då.

Nejmen jag måste försätta städa, mitt rum kommer aaaldrig bli klart.. buhu!! Imorgon blir det också städning och sedan kommer det folk 15.00 och droppar in fler och fler mot kvällen.

Ska försöka lägga in bilder imorgon, om jag ens hinner sätta min fot i datarummet.
Ha det bäst, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback