Fredag

Hejsanhoppsan!

Jag är på bättre humör idag än igår, så det är ju great. Ooo jag kollade precis på mitt schema till den kommande terminen. Jag kommer ha balett hela förmiddagen på fredagar, alltså typ 3 timmar på raken ungefär. Det är för jag kommer gå inval-balett och sedan är det balett B med hela klassen. Men det blir asbra, tror jag. Annars såg väl schemat rätt okej ut, slutar inte allt försent om jag minns rätt.

Idag ska jag i alla fall vara med gabbi. Hon skulle in till stan först så hon borde väl komma hem snart. Så länge kan jag ta och fixa lite i lägenheten. Typ diska och sånt kul, woho!

Vi hörs senare, en puss och en kram.


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅH jag har också inval-balett!!! :D:D Wiiiiee! Du å jag amimimi! <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback