Kryssningen, dag 1


Vi började med att äta, hamburgare..Mmm<3


Jag & Gabbi i hytten


Jag & Helena i hytten


På toaletten


Sjöng för de som fyllt år. Helena 17 & Mikaela 18 :)


Emma och Helena sjöng karaoke


Jag & Gabbi /Jag, Emma & Gabbi


Sedan dansade vi hela natten och hade det superkul. Det var på ett "disco" där killarna bildade en ring runt oss så vi inte kunde röra oss, de stället gillade jag inte. Fanns ett till ställe där vi dansade också, fast killarna var rätt jobbiga där med. Och alldeles för varmt. Tillslut gick vi i alla fall ut på däck där dom också hade musik. Där var det bra, snälla killar som inte tog på en också, tummen upp för de! haha. Gick sedan och åt lite nattmacka.

Jag publicerar det här inlägget i kategorin Resor. Det får helt enkelt räknas som en resa.
Pussss!

Kommentarer
Postat av: anna

Det ser ut som att ni har haft det kul :)

Postat av: Dena

å verkar osm ni haft dt askul=)

2008-08-10 @ 23:29:30
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: gabs

we had the best time EVER (TYYYYP)

2008-08-11 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback