Måndag och kass uppdatering

hej gullungar (heheh)! : )

Hoppas ni har det fint. Ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering men det blir så nu när skolan har börjar och jag bor hos mamma för tillfället. Sitter hos pappa nu eftersom jag behövde hämta matteboken.
I alla fall så har dagen varit bra. Började med Jazz, roligtroligt och tiden bara rann iväg. Lite teori efter lunch och dagen avslutades med inval, balett. Lite segt eftersom man är så trött en måndageftermiddag men jaja. Gick ner till parken sen för fadderpicknick, myspys.


Jag och emma efter jazzen imorse.


Picknick




Mera picknick, oh yeah! ;D

Nu ska jag springa hem till mamma och äta middag. Har även en läxa som måste göras, blöö.
Vi hörs, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: dani

såg du shoolsoft? du bara MÅSTE skicka in bilder :) tihi puss <3

2008-08-27 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback