Onsdag

Gokväll!

Denna dag började med teori hela förmiddagen. Stört trött blev man och kallt i klassrummen var det också. Efter lunch hade vi impro och estetisk verksamhet. Pratade mest men fick även kasta ärtpåsar eller vad dom heter också + kasta oss på golvet och lite sånt. Åkte sedan och mötte gabbi, åt lite på donken och sedan blev det plugg och te på ett cafe. Gjorde matteläxan, woho score till mig! Åkte hem efter de och på tunnelbanan var det en kille som sa hur jag skulle hålla min systemkamera så det såg mer proffesionelt ut haha. Jag höll den tydligen fel. Jaa, varje dag lär man sig nått nytt : )

Åkte som sagt hem och lämnade grejer och hämtade skateboarden. Träffade Frida och Gabb och åkte lite, skojskoj. Är hemma nu, måste gå och lägga mig snart. Börjar 8.30 imorgon med hård fysträning har jag hört rykten om.. blöö inte taggad haha.







Måste sova, sova sova sova.
Puss och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: gabs

ily <3

2008-08-28 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback