Onsdag

Tjoo!  : )

Jag försökte ställa klockan och gå upp i alla fall lite tidigare än vad jag brukar men lyckades jag med de..nej! Har i alla fall sprungit runt här hemma nu och fixat. Ska gå till gabbi nu så ska vi fota lite, va ett tag sen.

Och nu är det en vecka kvar till skolan börjar. 2:an har jag hört är det jobbigaste året, usch då! Äsch det går säkert bra, fast jag orar mig lite för matten som jag ska läsa om.. känns som en omöjlighet. Men jaja det ska bli kul att träffa alla och så ändå. Kommer ju också massa nya ettor och de betyder att vi inte är minst längre, hm.. lite scary.

Nu ska jag gå till gabzor. Ha en fin dag, pusshej!


Ett par örhängen jag köpte måndags. 20 kronor på Cubus, dom hade flyttrea. Gabbi har tagit bilden btw!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det kommer säkert gå jättebra i tvåan ska du se! Den behöver inte alls vara så jobbig som många säger... När jag gick i tvåan var den inte alls speciellt mycket jobbigare än ettan:)

Vad jobbigt med matten föresten.. Vilken kurs är du på? Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig för att det inte ska se konstigt ut - men om du vill så hjälper jag gärna till! Jag har full koll på matten i gymnasiet (upp till MaC) och tycker det är jätteroligt att förklara och lära ut:) Har hjälpt kompisar och sånt innan via mail och det har fungerat bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback