Shoooopping

Hej alla söta och glada eller ledsna!

Nu är jag hemma hos gabbi. Vi var inne i stan förut, bytte dom där skorna jag köpte i fredags. Köpte också örhängen och en liten cardigan kallar jag de nu. Eller bolero, hm.. jaa nånting liknande i alla fall. En mysig kofta från bikbok blev det också. Visar alltihop imorgon eller senare i veckan. Sedan blev det lite donken också, höhöhö. Man kan nog kalla mig stamkund. Nämen jag fick i alla fall ett sånt där cocacola-glas ;P

Nu har jag inget mer att skriva. Hörs imorgon, pussar<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad skönt att det ordnade sig med skorna:)

Apropå donken... Har du testat McFlurry Ahlgrens bilar? Är den god?:) Har inte vågat testa den än nämligen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback