Skola imorgon

Hej på er!

Jag har sprungit över till pappa för att vattna blommorna och hämta lite saker. Tänkte att jag kunde sätta mig här lite när jag ändå är här liksom ;) Ska gå tillbaka alldeles strax, känner att jag inte har så mycket att skriva för tillfället. Börjar hur som helst 9.00 imorgon. Ska väl träffa de nya ettorna och så, sedan på torsdag börjar lektionerna. Schemat är som det är, kan visa de imorgon. Musikarna verkar ha väldans bra scheman, vi dansare fick dock något värre. Och vet ni vad, vi har redan fått en historialäxa.. har ju inte ens börjat än haahaha! Hej vill du döda oss eller?

Nej nu ska jag dra hem och sova! PUSSS!
(kommer nog bli sent inlägg imorgon och jag har inte haft tid att svara på alla kommentarer ännu, sorry for that men tacktacktack.. ni är typ liksom bäst) <3


Bild 1: Fick en blomma av mamma förut, ser ni så glad jag blev?
Bild 2: Gjorde smoothie och myste lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback