solförmörkelse

Hallo!

Gu va jag känner mig duktig som går och lägger mig tidigare än 3 på natten och sedan går upp hyffsat tidigt också. Annars sover man ju bort hela dagen. I alla fall så ska jag träffa mina vänner Anja och Helena idag. Det är vi som är 91:or i vårat lilla gäng på 6 personer. Eftersom vi är 91:or är vi då de coola i gänget..eller i alla fall som vi tror. Egentligen är nog 92:orna coolare fast vi vill inte riktigt inse de så vi får låtsas att vi är coolast i stan fast vi egentligen inte är de ;)

Nämen ska ta och äta frukost nu och fixa mig lite. Och glöm inte bort att det är solförmörkelse idag, alltså titta inte mot solen utan speciella glasögon. Vanliga solglasögon funkar dock inte. Hörs snart igen, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback