Söndag

Godmorgon!

Jag vet att mina kompisar anja och helena tycker det är jättekul att läsa om vad jag har ätit till frukost så nu tänkte jag berätta de för deras skull. Först åt jag godis, neej det är inte alltid så lyckat. Efter de insåg jag att jag behövde äta nått lite mer vettigt så jag hällde upp yoghurt i en skål och försökte surpla i mig de med sugrör. Efter ett tag kom jag på att jag inte ville ha mer så jag hällde ut resten. Jag måste nog lära mig att bättre på morgonen för frukosten är ju trotts allt dagens viktigaste mål.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ingen verkar vilja svara på mina sms så..
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: g

du har inte skickat något sms till mig :( om du hade gjort det skulle jag svara!

2008-08-03 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback