Söndag

Hej!

Vaknade idag med blandade känslor, både glad och ledsen. Nu har tyvärr de ledsna tagit över så jag går runt och surar. Råkade banka lite i väggen förut också hahaha..stackars grannarna. Har i alla fall städat endel i mitt rum nu, det suger. Ska hur som helst dra in till stan med gabbi och köpa några saker snart. Har även läxor jag måste göra, känner mig jättestressad och har panik.

Gårdagen på gröna lund var jätterolig. Kom dit runt 2 halv 3 och stannade till 10. Dåligt nog var det mycket folk eftersom det var lördag, sommarkrysset och fint väder men äsch, vi hade kul ändå. Och jag träffade Ronja som var uppe i sthlm över helgen. Har saknat den ungen! <3 Kom hem runt 11 sen och somnade direkt, tröttis jaa!

Nu ska jag göra mig iordning och hänga tvätt.
Hörs sen så kommer bilder från grönan. Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas du får en bra söndag i alla fall! :)

Ha det så bra

Postat av: Anonym

Hej hej,vad är de kvinnligaste du Vet? www.lillanmalutta.blogg.se

2008-08-24 @ 16:01:05
Postat av: Anonym

Saknar dej sunshine :/ <3

2008-08-25 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback