Söndag

Tjoho!

Skönt att sova ut idag. Gårkvällen var i alla fall lite..galen. Gick från mammas fest runt 18.30 och åkte till spelningen. Där var det skojigt, jag och dani var galna.. som vanligt. Kom i alla fall tillbaka hem sen och här hade vissa druckit lite för mycket. Jag orkade inte med alla så jag gick och la mig efter att ha ätit lite tårta hehe.

Idag ska jag göra läxor, ta in massa saker från gården och sedan kanske träffa några kompisar. Ska också gå till pappa och lägga in bilder från kameran, minnet är fullt. Hoppas bara jag hittar min ena hårddisk eller vad det heter. Minnet på datan är nämligen också fullt, annars kan jag inte lägga in nått.

Hörs sen, ha en najsig dag! <3


Kommentarer
Postat av: g

skejta idag! :D

2008-08-31 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback