tisdag

Hej!

Tisdag, dagen före skolstarten av gymnasiets andra år. Jag är väl rätt pepp, sen får vi väl se hur jag känner imorgon haha. Idag har jag än så länge inget planerat. Kanske borde städa och tvätta lite, och fixa saker som behöver fixas nu innan skolan. Ikväll är det i alla fall Balettakademin 50 år inne i stan, skulle va kul att se.

Åh, min kanin va jättesöt igårkväll. Jag skulle gå och lägga mig och han låg bakom soffan och sov och tvärvägra flytta sig därifrån. Så tillslut fick jag bära upp honom (han går annars inte att bära) Så la han sig i soffan och sov istället haha. Så söt!

Nu..frukost! (sorry för tråkiga inlägg men det blir så när jag bor hos mamma)
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback