Tisdag och fortfarande r-r-reeeegn..

Heej!

Vet ni vad..nu har min pappa åkt till arlanda. Och nu kommer han vara borta i ca. 53 dagar i Boliva och jag kommer få spendera 53 dagar med min kanin. Hahah nämen i alla fall en evighet i mitt rum hos mamma som jag hatar. Ska fixa där men jag har inte orkat än.

Jaja, ska i alla fall träffa min lilla gabzor idag. Ska hem till henne, äta pannkakor, fota och ha mjukispower. Alltså mjukiskläder dag. Sånna behövs ibland, speciellt när det är ryskväder.

Nej hörrni, nu har gabbsi fått vänta alldeles förlänge.
ha en toppendag :)


Eftersom det regnar kan jag lägga upp lite sommarbilder så vi glömmer bort vädret där ute. Här är två bilder på mig från 2005 om jag minns rätt. Jag och gabbi följde med min mormor till ett bad och hoppade massor från hopptornet. Dom tiderna längtar man tillbaka till ibland.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Det ser så fint ut!

2008-08-05 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback