Torsdag..

..och inte vilken torsdag som helst utan denna torsdag fyller nämligen finaste Helena 17 år! Ska till henne ikväll och ha det mys. Snart kommer i alla fall gabbi hit så ska vi åka in till stan. Sedan åker jag hem och fixar de som behövs.
Nu måste jag äta frukost innan gabbsi kommer. Åh förresten, fick ett sms tjugo i 3 inatt av pappa där han skrev att han är framme i bolivia. Fett bra ju! 

Ha en fin dag (fast det regnar, iaf i en förort i sthlm) <3


Ett litet smakprov på emmas och mina filmer vi gjorde igår. Ska försöka lägga upp dom sen. Måste klippa ihop dom och massa först. hihi

Kommentarer
Postat av: Dena

var i sthlm bor du?=)

Postat av: Lara

hejsan amanda :)

lägg upp lite bilder som du tog igår så jag kan spara dom på min dator hihi ^^

kram

2008-08-08 @ 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback