Torsdag

Tjoho!

Började med dansträning idag. Hade fys ett tag och sedan strech i 30 min. Najsnajs! Matte efter de, gick great. Efter lunchen var det teori heeeela eftermiddagen. Zzznaarkk! Slutade 15.55 och jag klämdes i dörrarna i tunnelbanan. Mitt eget fel eftersom jag inte tänkte missa tåget och vänta 8 minuter hahah. Väll hemma hittade mamma en liten bortsprungen kattunge på gården. Ringde i alla fall till dens ägare så nu är den hemma. Åh va underbart söt den var, lekte med mitt hår och ville mer än gärna springa in till våra undulater, "stäng dörren!!!!" haha.

Måste gå över till mamma igen, gick till pappa för att hämta min mobilladdare. Imorgon börjar jag 8.20 med balett hela förmiddagen. Vi hörs, puss<3



Foto: Gabbi!
Har visat dom förut, men whatever.. ni får se dom igen i brist på andra bilder.

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

visst äre jobbigt att bo på 2 ställen? man glömmer alltid saker här och där!

2008-08-29 @ 11:08:24
Postat av: amanda

Bilancioni: Jaa det är faktiskt jobbigt!! Får alltid springa och hämta nått haha.

Postat av: Andreas

Fina bilder! :)

Ha det så bra

2008-08-29 @ 19:58:01
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback