23 december

Gokväll!
Jag har varit duktig och städat typ heeela dagen. Rensat massa lådor i mitt rum osv. Har bott hos mamma nu i jag vet inte.. kanske 3-4 veckor. Orkar inte flytta över till pappa, jobbigt + att jag är totalt kär i min säng hos mamma. Hur som helst sitter jag hos pappsen nu, har varit här och ätit middag. Bakad potatis, låter gott men de va inte det minsta gott. Konstig potatis. Jag ska nog hugga in på aladdin-asken istället.

Jahap, en dag kvar till julafton. Vart är julstämningen? Imorgon bär det av hem till mormor och morfar som vanligt. Äta mat tills man måste gå från bordet och lägga sig på soffan för man är så mätt, den kör jag varje år. Sedan kanske titta lite på kalle anka som man aaaaldrig någonsin sett förut och efter de öppna klappar. År i har jag dock inte önskat mig nått speciellt så jag har väl inte så jättemycket att se fram emot när det gäller julklapparna men kul är det ju alltid :)




Förra julen, inte så lyckad. Hoppas denna blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback