födelsedag

Heej!
Jahap, då var man 17. Tiden går sjukt snabbt, det är nästan läskigt. Fick frukost på sängen imorse, typ sockerkaka med grädde och hallon på. Sen plingade pappa på också, kladdkaka blev det då. Bra frukost, sånt gillar jag haha. Fick en morgonrock, 200:- och godis. Får väl nått mer av pappa ikväll. Eftersom jag typ redan har allt jag behöver önskade jag mig en resa.. men ofta jag kommer få de när jag tänker efter. Spillerill egentligen, huvudsaken är att jag har mina nära och kära vid min sida.

Dagen började med gympa och jag fick massa.. gah kommer aldrig ihåg var det heter. Nånting i alla fall och en kalashatt som jag blev tvingad att ha på mig hela dagen. Efter lunchen sen gick vi till en skola i närheten och dansade vårat terminsredovisningsmaterial.

Om typ 20 minuter kommer det lite gäster. Så nu måste jag vara sådär översocial.. haha!
Men jag har haft en jättebra födelsedag, taaack alla.. älskar er<3







hetaste outfiten någonsin!
Jag, Mr. kalashatt och bart simpson!

Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis :)

Postat av: Ronja

grattis sötis!

2008-12-09 @ 18:58:34
Postat av: Anonym

vi glömde sjunga för dig gumman :(

2008-12-09 @ 19:23:45
URL: http://skoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback