här går det minsan inte framåt..

Ojoj, här har man inte varit aktiv på en vecka. Jag är sämst på att blogga. De va ju faktiskt ett tag jag var riktigt duktig och la ner mycket tid här men nej nu i tvåan är det jättemycket och göra så då måste man prioritera de först. Men jullov nu ju, kanske får tid att skriva här lite mer då.. vem vet.

Julavslutning i förgår som sagt. Jag och några till åkte och bowlade efter de. Shit va längesen det var man gjorde de, bowlade faktiskt rätt ofta för några år sedan. Kul var det, dock går en timme lite för snabbt.




Idag har jag varit i stan med några trevliga töser. Hittade lite julklappar. Älskar att köpa julklappar till andra men dessvärre har jag inte råd att köpa till alla. Men ni ska veta att jag vill *blinkblink* hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback