im back!

Heeej!
Här har jag inte lagt ner tid ser jag. Jag har faktiskt inte suttit vid datan så mycket. Satt inte ens ett finger på datan igår. Har inte haft tid helt enkelt, plus att resten av familjen också ska ha den surrande apparaten så jag får helt enkelt spendera tid på att försöka plugga och ligga och halvsova alldeles för mycket i sängen.

Jaa, vad har hänt sen sist. Det har väl varit som vanligt. I måndags dansade jag street efter skolan.. fast i skolan. Dom hade hyrt in nån snubbe, bra eftersom man då slipper åka extra sträckor för att dansa.
Igår så kom den en maskör till vår lektion och visade lite smink och sånt. Sedan fick vi sminka oss själva, till en döskalle.. eller skelett. Haha, såg helt sjuka ut hela bunten. Har bilder, lägger upp när jag lagt in på min egen data. Va i alla fall jättekul!

Idag har det varit skola som vanligt och sedan en fika med kära vänner.
Och nu ska jag sova, godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback