juldagen

Heeeeej. God jul i efterskott om man nu kan säga så. Försökte logga in här inatt men det funkade inte. Inloggningssystemet har aldrig riktigt funkat som det ska, well well. Julaftonen hemma hos mormor och morfar igår var väl helt okej även om det inte fanns nått att göra. Fick massa pengar + pengar till egypten. Jaa, jag åker till egypten om jag inte har sagt de, vecka 9. Sen fick jag lite annat smått och gott.

Haha var ute och gick med mamma idag. Hon lurade in mig i nått träsk och självklart höll inte isen som var där så jag blev blöt. Sen stog vi och prata och sen frågar hon "öh, är du medveten om att du står i vattnet?" Hehe, nej det var jag inte. Men vadå, har jag inte sagt att jag är en fisk? ;)
Annars va jag inne i stan med Ronja en stund, mys<3

Hoppas ni haft en bra julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback