lucia

Hej! Igår satt jag inte vid datan alls men kan ju tala om idag att gårdagen var lite blandad. Missade halva luciatåget i skolan och delar av balettlektionen gick helt åt helvete. Men sen var väl resten av dagen helt okej, alla sköna STEGARE gör en glad igen haha :)
Idag har jag varit inne i stan en stund. Köpte en varsin ram till mamma och pappa så ska jag skriva ut foton och ge i julklapp. Hoppas inte dom läser min blogg, ifall ni gör de kära mamma och pappa så STICK! hihi.

Nu har jag suttit och kollat på tv typ hela kvällen, ingen hemma förutom djuren men dom är ju inte speciellt sociala. Dom bara sover och sover. Det borde jag också göra.
*kramkalas*

Kommentarer
Postat av: Dena

hihi va bra julklapp!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback