aah hjälp =/

Hejhopp!
image804
Nu ska jag och gabbi åka in och kolla om det finns tid ledig så vi kan pierca oss. Hoppas de för jag vill göra de så det hinner läka lite innan skolan börjar, tills man rullar runt på golvet liksom ;P

Juste, det var en tjej som ringde från svt precis och frågade om jag ville komma på provfilmning på torsdag. aaaah, till nån lite större roll. Scary, grejen är ju att jag är sämst på skådespeleri, jaja. Man kan ju alltid försöka i alla fall :)
Hahah, kommer ihåg första gången jag var på audition för nån film.. jag var så jäkla rädd så jag satt och grät hela morgonen innan jag besämde mig för att åka. Sen vare bara att man skulle säga sitt namn och sådär, sen gick jag ut till mamma och sa: wiiiie, de va jättekul! typ ;P

Nu måste jag gå, hörs senare <3


Bilden:
Jag töntar mig med mina tåskor. Haha, ser ju lite halvkonstigt ut när det bara är band på ena. asså jag är så seg, jag fick dom före jul och jag har fortfarande inte sytt klart dom.. Får ta och göra de nu på lovet!

Kommentarer
Postat av: Dena

Cool bild ;)
Lycka till på provfilmningen!

Postat av: Nicoline

Haha, jag tror min kompis ska på samma provfilmning :O Är det till en dramaserie? För någon från svt ringde henne också och frågade om hon ville provfilma till en större roll. De hade typ sett henne på statist.se. Haha, sjukt ^^

2008-02-26 @ 16:17:02
URL: http://loveinplaster.blogg.se
Postat av: Katja

åh vad kul :D lycka till!

2008-02-26 @ 16:37:56
URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Bilancioni

goosh provfilmning?? shit va du e eftertraktad då! folk som vill fota dig, folk som vill filma dig, vad lever du för härligt liv egentligen?? ;)

2008-02-26 @ 19:26:18
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback