Alla hjärtans dag <3

Halloj!
Hoppas ni har haft en bra dag :) Min har varit rätt bra, fast jag fick reda på att brorsan tydligen var magsjuk så det var ett minus. Började i alla fall med jazz idag, va i en större sal brevid skolan, så vi kunde hoppa massa :D Senare efter lunchen var det Naturprov, som jag skrev nedan gick det inte så bra =/ Slutade 16.05!

Nu är jag hemma hos mamma och eftersom brorsan är hos pappa och är sjuk så har jag inga kameror, tog aldrig dom igår :'( Jättejobbigt, klarar mig inte utan dom. Men pappa kommer nog och lämnar dom ikväll eller imorgon.

Alla <3 -ans dag dag :D Fick ett litet kort av min vän Dani, tacktack <3 Själv har jag inte gett nått till nån, tänker inte så långt haha. Men ja tror jag ska försöka fixa nått till mamma eller nån nu :) Får väl se vad jag kan hitta på!

image729
Nu ska jag gå och dricka Chaite, ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

Postat av: Emma

låter som en härlig allahjärtans dag :)

2008-02-14 @ 19:25:35
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: sofia

hoppas du fick en fin dag, kram!:)

2008-02-14 @ 19:41:07
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Emilia

Glad alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback