(bloggar från mobilen) hejsan! Nu blir det ännu ett inlägg från

DSC00533.JPG
(bloggar från mobilen) hejsan! Nu blir det ännu ett inlägg från mobilen. Jag har nämligen flytt från pappas lägenhet i panik. Nämen, brorsan mådde illa. Vet inte vad det är. jag tror jag har fobi för magsjuka och sånt så jag har nu flytt till mamma. Ungefär varje år säger han: jag mår illa! Då brukar jag börja gråta och springa iväg till den andra lägenheten, så rädd är jag för den där magsjukan. Tycker så himla synd om honom ifall han inte mår bra tills imorgon för då ska han till kungsberget. Jaja, får hoppas på det bästa. Nu måste jag fortsätta plugga och sen gå och sova. Så, ha det bra och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

samma här, om det är något jag verkligen har fobi för är det magsjuka. kan inte ens höra folk spy utan att nästan göra det själv :O men vilken tur iaf att du kunde fly nånstans. hoppas din bror blir frisk!

Postat av: Jonna

happy valentines day;)!

2008-02-14 @ 09:31:33
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback