Dålig bloggdag!

Halloj!

Idag har jag varit sämst på att blogga. Men jag har mina anledningar, först hände lite saker och sen helt plötsligt var det dags att åka till släkten. Och min mobil har gått sönder så jag kunde inte blogga från den heller. Nu försöker jag använda en annan mobil men det vill inte funka. Så man kommer nog inte nå mig på mobilen på några dagar.

I alla fall, åt middag hos mammas moster ju. Åt gurksopa eller nått sånt hette de, sen lite fisk och potatis också. Kladdkaka till efterrätt, mumms :) Åkte därifrån vid 21.30. Är hemma nu, ska väl gå och lägga mig snart.

Lovar att blogga bättre imorgon! Ha det bra! <3

Lite bilder från när vi åkte hem!
image788
Ur & Penn hade ett helt skyltfönster med Hello-Kitty, gulligt!

Drottninggatan & H&M


Kommentarer
Postat av: Fröken D

Å jag älskar hello kitty=)

Postat av: Pauline

vilket gulligt skyltfönster!

2008-02-25 @ 14:06:29
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback