Denna lördag är tråkig

Hej på er!
Jag har riktigt tråkigt. Men ikväll ska jag i alla fall till mina grannar, dom har fyllt år.
Pratade precis med mamma i telefon, hon var på gina tricot där det fanns jeans som bara kostade 29 :- Ni kanske har sett dom, dom är i silke typ och finns i blå och lila!? Hoppas hon köper sånna till mig, inget jag skulle ha på mig i skolan tror jag men man kan ju alltid använda till fotograferingar och så :D 

På tal om fotograferingar, guu va jag längtar till sommaren då man kan ta massa snygga bilder. Har massa fotoideér! Blir ju ännu roligare nu när man har systemkamera.

Nix, nu ska jag ta och locka håret, va riktigt längesen jag gjorde de. Kommer säkert inte bli nå bra men vi får se. Lägger in bilder på de sen. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Dena

Mjaa fast ja åker inte slalom så, hehe :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback