Ett litet kort!

Hej!

Jag kunde aldrig skriva förut när jag kom hem vid ca. 18.30 för pappa hade precis börjar ominstallera min data. Men nu är jag här ;) Köpte några färgade pappren förut och så blev det ett linne också. Linnen är de jag behöver minst av just nu men det är de man oftast hittar haha. Menmen, tror att det passar bra som danslinne.

Håller på att göra ett litet kort till mormor och morfar nu, dom är ju i spanien och har säkert jättetråkigt så jag tänkte liva upp deras vardag lite. Är inte klar än men ni får se nu ändå. Åh nej, vet ni vad jag ser nu.. att photoshop inte är installerat.. hur ska jag klara mig hela kvällen? :S I alla fall, här kommer en bild på kortet.

image807

Nu ska jag fota de jag köpte, kommer upp snart!
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Dena

Oh no! inget PS :O:O :S
hahaha
jättesött kort, de blir säkert glada =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback