Fredag, helg!

Hejhej!

Yes, helg woho! Veckan har i alla fall gått snabbt tycker jag.
 Idag hade vi matte först , och jag kom faktiskt i tid även fast jag tog en tunnelbana försent. Eller kom typ 2 minuter sent men ändå =P Sen efter lunchen var det danshistoria, fick tillbaka våra recensioner.. gick väldigt bra tydligen. Jag som trodde jag skulle få max G. Slutade sen med gympa, körde nån lek då man skulle gömma en flagga och sen springa och leta efter den eller nått. Sen när jag hittade motståndarlagets flagga slog jag i läppen i ett bandymål, men det gick bra som tur va.

Nu sitter jag här hos mamma, vill ha godis men det finns inga pengar här hemma. Jag har inget och mamma är inte hemma. Jaa, jag får väl vänta dåra.

Jag idag, och så lite smygreklam för proviva ;)
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback