Godnatt

Nu har jag suttit från kl. 9 tills nu med datauppgifter, usch. Måste i alla fall gå och sova nu även fast jag inte är klar. Börjar 8.20 imorgon med modernt, har ångest för jag måste gå upp så tidigt. Jag behöver lov, eller i alla fall helg.

Lite låtar som dunkar i mina hörlurar just nu:

Colbie Caillat -
Bubbly
Jason Mraz -I'm Yours
Några norska killar - Hallelujah
Timbaland - Apologize

Och så såklart Varmkorv Boogie , min favorit ;D (ironi)


image718
Måste sova, godnatt ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha okej men diagonaler är kul tycker jag, även om det kan va lite jobbigt ibland när man känner sig uttittad, haha.. :P fin bild, godnatt :D

Postat av: Sandra

vilken fin bild!

2008-02-12 @ 15:35:36
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Mika

Åååh den där jason mraz's låt I'm yours, den är så himla fin!! älskar den:)

2008-02-12 @ 19:52:40
URL: http://redapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback