Jag orkar inte!

Godmorgon! (även fast jag har varit upp i 1,5 h)

Gissa vart jag är nu då?.. Nu är jag hos Mamma igen. Pappa är sjuk nu, buhuu! Asså seriöst så orkar jag inte mer, det är inge kul :'( Jag kommer säkert också bli sjuk snart. NEEEJ jag ska inte!!!!!

Okej, nu ska jag skriva om nått roligare än magsjuka. Ska i alla fall till skolan nu, har samhälle först. Slutar vid 15.10 tror jag. Sen ikväll har jag dans också vid 18.45. Måste också plugga till dataprovet som är imorgon. Ska typ få in 50-60 frågor i huvudet. Good luck säger jag bara.

Nu måste ja gå och äta blåbär och sen gå, ha det bra ciao <3

image747
Min brorsas fåglar, söta va? :D

Kommentarer
Postat av: ebba

Gulliga fåglar

Postat av: Dilan

hejj va med i min tävling=)

2008-02-18 @ 12:22:27
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Daniel Lagerholm

NEJ bli inte sjuk! Det är bara dumt, onödigt och jobbigt:)
Hoppas det gick bra på provet idag!

2008-02-19 @ 17:12:53
URL: http://www.daniellagerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback