Jag ser det snöar, jag ser det snöar.. tralalalal

ohh, kollade ut och ser att det snöar. Inte så mycket men i alla fall lite, hihi mysigt. På ett sätt vill jag inte ha snö för då måste jag hålla på att köpa vinterskor och allt, men ändå är det ju bra för då kan jag åka skridskor som jag har tjatat om hela vintern :P Och på tal om snö.. på fredag ska jag till Romme och åka slalom. Vi har nämligen friluftsdag i skolan så man får välja mellan klättring, bowling, romme m.m. Självklart ska jag åka skidor, WOHO :D

Åkte aldrig till stan , orkade inte.. orkar inte åka nu heller. Får bli någon annan dag. Nu ska jag i alla fall sätta mig framför tv och se på film och äta mat ;D Kram  <3<3


Juste, den
HÄR tjejen har en tävling. Man kan vinna ett par örhängen, jag tycker du också ska vara med och tävla =D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan vi inte få sommar?

Postat av: Sweet 16´s blogg

åhtack så hemskt mkt :D
jag går st eriks, själv?=)

2008-02-02 @ 16:13:41
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: NINA

mysigt med snö, men den kommer alltid så olägligt tycker jag :P

2008-02-02 @ 16:14:15
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback