Lite text + Video

Tjena!
Nu är jag hemma, och vet ni.. det gick bra hos tandläkaren :D *pust* trodde dom skulle skälla ut mig eller nått för att jag hade 144236 hål men nee jag hade inga hål. Därför ska jag nu fira kvällen med kladdkaka , hähä ;)

Dagen har varit rätt bra den med, mest teori men än då. 2:ornas föreställning var i alla fall bra!! Jag och Ronja tog också massa bilder i ett klassrum men kan tyvärr inte lägga in dom idag eftersom det inte funkar att lägga in från systemkamera, men det kommer :) Här kommer i alla fall en video, fast vi svammlar mest haha xD


Nu måste jag käka och sen plugga, puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: elli

Tävling i min blogg nu! Där du kan vinn snygga pilotsolglasögon :D
kramiiis

Postat av: ronja

hhihi!

2008-02-20 @ 20:50:00
URL: http://ronjaash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback