Minnen..

Hej allihopa!
Sitter och tittar på gamla bilder, ååh saknar verkligen gamla tider. Jag var lyckligare då än vad jag är nu, men det är så mycket med skolan och allt så det är mest jobbigt nu. Sen saknar jag mina 5 kompisar från gamla klassen, fast vi ska nog träffas på lördag så det ska bli sjuktroligt. Vi är sånadär som alltid skrattar, det är därför vi har så mycket magmuskler.. ;P

Imorgon är det i alla fall skola igen, börjar 10.45 så det blir en liten sovmorgon. Sen har vi inget inval på hela februari så jag slutar 15.10 tror jag. Sen är det dans på kvällen också.

image713
Hittade bilder på min flamencoklänning , tyvärr så har det blivit för liten i ryggen. Måste helt klart göra en fotografering med den i sommar :D

Ha det bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara

snygg blogg ^^

Postat av: Sara

Svar: tackar ^^ och söööt klänning!

2008-02-10 @ 20:58:38
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: gabs

amimi i loooove you

2008-02-10 @ 21:30:19
Postat av: d

jaaa. :) dt måste du :P

2008-02-11 @ 17:07:26
Postat av: Bilancioni

guuu vilken söt klänning! jag e förälskad i den, goosh den e verkligen übersöt!!!

2008-02-11 @ 22:31:44
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback