Onsdag

Hej underbara människor!

Dagen har varit rätt bra fast dock vääldigt lång. Hade teoriämnen hela förmiddan. Sen efter lunch hade vi balett och eftersom salarna är upptagna tittade vi på törnrosa (dans). Skulle skriva ner stegen dom gjorde om vi visste vad dom hette. Haha, blev inte så många ord för mig.. har ju bara dansat balett i ca. en termin och alla namn på stegen har jag inte snappat upp ;P
Sedan var det i alla fall dansträning, vi gick ut i skogen som jag skrev i inlägget nedan. Det var faktiskt en av dom roligaste lektionerna på hela gymnasietiden tror jag. Först fick vi ligga och titta upp mot himlen i 5 minuter, sen fick vi krama ett träd.. jag och mitt träd hade det väldigt mysigt haha =P Efter du körde vi burken ett tag, och jag hade röd jacka så jag syndes nog väldigt bra. Sen fick vi sprida ut oss så körde vi igenom kominationen vi gör på modernaklassen. Sedan avslutade vi med att gå runt sjön. kanske låter lite konstigt men det var sjukt kul och man var bara glad och lycklig just då :D

Oj, mycket text det blev. Ni får ha det så bra <3




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: eller hur :D !

Postat av: Emma

haha charmiga filmer på oss hjärtat! ;D

2008-02-13 @ 23:58:46
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback