Romme imorgon!

Hola!

Nu är jag hemma hos pappa. Ska duscha, packa och sen gå och lägga mig. Borde egentligen ha gått och lagt mig för länge sen, ska liksom upp 4.30 imorgon. Ska ju åka slalom i Romme med några från klassen och andra från skolan. Man fick välja mellan romme, klättring och lite annat så tyvärr är inte hela klassen me.

Jag måste gå och fixa nu, kommer aldrig orka upp imorgon annars.. fast det kommer jag nog ändå inte.
Min brorsa fyller år imorgon också, Grattis i förskott brorsan. Han har faktiskt varit riktigt snäll mot mig ikväll haha. Har fått smaka läsk och gav han mig sin godispåse och sa att jag fick ta hur mycket jag ville, woho ;P Han kanske bara smörar för att ja ska ge honom presenter imorgon, hahaha.

Ha det så bra så hörs vi antagligen imorgon kväll! :) Kramar <3


Diademet jag köpte , 10 :- Glitter
Och så min nya väska från H&M 180:-

image688
Kungsberget förra året med gamla klassen.

Kommentarer
Postat av: sofia

kul med romme, ha så roligt :)

Postat av: Sandra

Tack :) Härligt att åka skidor, hoppas ni får det bra!

2008-02-08 @ 09:20:58
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Bilancioni

svar: sorry vännen, orkar inte =/ vaknade kl.6 imorse med världens huvudvärk och antagligen feber oxå (vem orkar stiga upp vid den tiden o ta tempen lixom? ;) ). men ta många bilder o så hoppas ja att du bloggar ikväll så ja får se o höra hur ni haft det. hare bra!

2008-02-08 @ 11:18:54
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback