Stan med ronja!

Hej!
Nu är jag hemma från stan. Jag och
Ronja letade efter ett café men det var fult överallt så vi gick till Mcdonalds. Men det var trevligt de me. Haha, jag beställde en paj och en pommes men dom va så förvirrade så dom la en hamburgare på min bricka också.. jaja, tack då =P Sen gick vi ner till vattnet och fotade en massa. (Lägger in bilderna i nästa inlägg) 

Först
kom det en gubbe förbi som tog ett kort på oss med min kamera sen kom det också en fotograf med värsta kameran och frågade om han skulle ta ett kort på oss, så han gjorde de. Han tog också några med sin stora kamera. Sen sa han att vi var ''the most beautiful girls in sweden''  haha!

En video från idag!

Håller på att fixa och trixa lite med bilderna nu! Dom kommer upp snart!
Hoppas ni har det finfint , kram <3

Kommentarer
Postat av: MissJ

tack:)
åh vilket jättrfint hår du har. jag ska också spara mitt långt haha. ångrar så att jag klippte av det, det skulle ju gått så mkt fortare om jag lät det vara. jaja
Ha det bra!
KRAM

Postat av: MissJ

jo förresten vet du vad det är för skillnad på 'kommentarer' och 'trackbacks'? Har alltid undrat det, hehe:D

2008-02-23 @ 19:08:28
Postat av: ronja

jaa! :D

2008-02-23 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback