Tisdag

Tjena!

Började ju med modernt idag, hade lektion själva för våran lärare hade betygssnack med oss. Jag fick gå in sist och kom därför försent till matten men det gjorde inget =P Betygssamtalet gick i alla fall jättebra! Efter de var det lite lektioner hit och dit och sen var det dataprov. AAAHH tänkte jag, men det gick ändå rätt bra.

Är hemma nu, ska nog bara ta det lungt ikväll. Har ont i halsen men jag orkar seriöst inte bli sjuk. I alla fall så sitter jag och dricker juice. Brämhults, nypressade blodapelsiner. Jättegott tycker jag, HETT TIPS ;)

image750

Ha en fortsatt bra dag <3


Kommentarer
Postat av: Bilancioni

jag tkr den där drickan verkar va jätte äcklig men har aldrig smakat ;P

Postat av: Emil

Ännu en ny tävling i min blogg, med valfri vinst från ett stort sortiment! Kolla in den! och var med och tävla!

Lycka till!

// Emil

2008-02-19 @ 19:31:29
URL: http://emillofkvist.blogg.se
Postat av: emma

Åh va skönt att det gick bra på provet!! Jag visste väl det ;) :D pussis

2008-02-19 @ 21:55:53
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback