Torsdag

Tjenare!

Dagen började med att jag nästan missade tunnelbanan men jag hoppade in i vagnen i sista sekund. Första lektionen var jazz, lite uppvärmningar och så sen fick vi lite nya steg till kombinationen vi gör. Va egen övning sen fram till lunch,
Ronja hjälpte mig att sy mina tåskor.. fast dom är inte klara än men på god väg i alla fall ;)
Sedan efter lunchen var det bara lite teori och så. Åkte och köpte en present till min brorsa sen, ett diadem och dom där jeansen. Visar sen!

Är hemma hos mamma nu, ska städa mitt rum för vi ska ha gäster imorgon eftersom min brorsa fyller år. Fast det ligger kläder överallt så jag vet inte om jag orkar. Mamma kommer hem med mat snart hoppas jag i alla fall. Sen ska jag gå till pappa också.

157810-685
Bild från i höstas!

Vi hörs senare, thing <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken fin bild!!

Postat av: Bilancioni

haha ja den e bra snygg! försten är bäst =O ;D

2008-02-07 @ 21:34:20
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback