Träning

Hej läsare :)

Det var ingen data idag så vi hade endast SO och dansimprovisation Är i alla fall hemma nu, ska iväg och dansa sen och plugga lite ikväll också.

Jag funderar på att börja träna på gym, kanske är kul..? Haha, nämen min kompis skulle kanske börja träna så då blir det nog kul att gymma tillsammans. Så nu är jag fett inställd på att börja träna ordentligt i april-maj :) Köpte en tidning påvägen hem , Fitness. Den verkar väl helt okej. Står i alla fall lite mattips och sånt i den. Fast den kostade 50 spänn, dyrt tycker jag. 
Åh, jag vann en navelpiercing i Elins tävling, som var sponsrad av Galaxypiercing :D Wohooo! Visar den när jag får den! TACK TACK :D

Ha det så bra allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:vad kul att du blev så glad tjejen!:) grattis igen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback