2008

Hej allihoppa =)

Jahap, då varre nytt år igen då. Tycker året har gått ganska snabbt. Igår hade jag roligt, va med två kompisar från klassen. Åt tacos och sen åkte vi in till slussen och kollade på fyrverkerier. När vi skulle hem sen var allt helt kaos, massa poliser och sånt. Men vi gick till en annan tunnelbane station och åkte hem.
Och det här med att jag vill ha snö, jag tror jag har ångrat mig hahah. Det är ju bara slask, usch!!

Nu hade jag i alla fall tänkt att äta glass med maränger, chokladsås och grädde ;) Sen ska jag försöka göra klart inlägget med bilder och så från 2007.

Ha det bra så länge <3

image541

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har du atgit den på fyrverkeriet? :P
Jag tycker det är sjukt svårt att ta på fyrverkeri!

Postat av: Ebba

Har du någon speciel inställning för fyrverkerier?

2008-01-01 @ 16:33:28
URL: http://fogot.blogg.se
Postat av: Bilancioni

Gott nytt år älskling! Neej, jag kunde tyvärr inte fira med er =/ hoppas ni hade det trevligt ♥

2008-01-01 @ 18:41:31
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback