Allt krånglar..

Hello! :]

Min data är seg och bilddagboken krånglar. Nån har tagit sig in i deras system eller nått likanande..riktigt störande för nu har jag inget att göra på datan förutom bloggarna dåra.

Va hemma hos mamma runt 7-8. Mormor var där, jag fick ett linne av henne :) De va jättegulligt, visar någon annan dag. Träffade också lilla kaninen då, åhh han är så söt <3

Imorgon blir det i alla fall skolan, har ju öppet hus då och det är obligatorisk närvaro. Fast vi får ledigt på måndag istället :) Ska vara på skolan kl. 12 imorgon så jag måste väl ändå gå och lägga mig i huffsad tid.

Lovade ju att lägga in bilder som jag tog igår. Det blev inte alls många bra, men här är i alla fall några.
  
image590
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Catharina

söta bilder.

Postat av: Nicoline

Du fotar verkligen fint :)

2008-01-12 @ 16:47:45
URL: http://loveinplaster.blogg.se
Postat av: Dena

den första bilden va så fin

2008-01-12 @ 20:10:18
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback