Freeeedag

Halloj!

Visst skriver jag ovanligt tidigt idag..? ;P hehe, i alla fall innan 18.00. Jaja, dagen började med en tråkig spanskalektion, jag satt och ritade klänningar.. mycket roligare än verb och sånt. Sen var det matte, jobbade nästan inget då heller.. jag är ju så korkad så jag fattar inget :P

Senare efter lunchen var det danshistoria. Redovisade våra scener från renesanssen. Efter de var det gympa, gjorde nästan inget där heller. Va uppe i gymet först och lärde oss lite om leder och muskler och så, sen var vi bara nere i salen och hade lite ''disco'' som vanligt.

Är hemma nu, har laddat inför kvällen med choklad och lösgodis :D Sen ska mamma också se om hon hittar nån dvd att se på.

157810-631
Linnet jag köpte igår
Gina tricot, 49:-, puss

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

har alla blivit smittade av Danis rita-klänningar-grej nu? :D

Postat av: Lina

Vilket snyggt linne :)

2008-01-26 @ 22:24:55
URL: http://dustyshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback